12 Mart 2012 Pazartesi

Kadın Tüketiciler Ağırlıkta!

Kadınların ve erkeklerin alışveriş alışkanlıkları birbirinden farklı. Dolayısıyla dijital bir pazarlama kampanyası hedef müşterilerinin cinsiyet dağılımını göz önüne almak durumunda.

GPlus şirketi (Google+ değil, farklı bir şirket) yayınladığı bir infografikte cinsiyetlerin farklı alışveriş alışkanlıklarını gösteriyor.

Örneğin online alışverişte, kıyafet ve hazır giyim siparişlerinde kadınların ağırlığı çok fazla. Sadece giyimde değil, tatil, kitap , bilet hemen her türlü alışverişte kadınlar daha fazlalar. Bunun tek istisnası, infografikte de görüleceği gibi, bilgisayar donanımı ve elektronik eşyalar. Erkeklerin daha ilgili olduğu bir konu olduğu için hiç şaşırtıcı değil.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder